Evenementen

27 April – Koningsdag viering

Het was een geweldige dag gisteren. Vele honderden Zettenaren hebben ervan genoten en een geweldig feest van gemaakt. Van versierde fietsen tot kleedjesmarkt en feest bij Excelsior. Het was super! Zettenaren bedankt!! Dit smaakt naar meer. Er komen snel meer foto’s online!!!

4 mei herdenking

Samen met het 4 mei comité werden de slachtoffers uit de tweede wereldoorlog herdacht rondom het bevrijdingsmonument in Zetten. Het was een indrukwekkende bijeenkomst met een toespraak van de burgermeester met de trieste constatering dat het lot van de Zettenaren in 1944 nu ook de mensen in Oekraine overkomt in 2022!

11 Juni – Seniorenmiddag

Het was een super gezellige seniorenmiddag in de Loohof. Hans Westering kreeg de stemming er goed in. Onder genot van muziek, een hapje en een drankje hadden 38 senioren een geweldige middag.

27 augustus – Spellenmiddag

De kinderspellenmiddag was gisteren een groot succes. 185 kinderen, waarvan velen in begeleiding van ouders en groot ouders, hebben genoten van allerlei leuke activiteiten. De oranje vereniging was onder de indruk van de vele vrijwilligers die ons hebben geholpen waaronder ook een aantal Oekraïense inwoners van Zetten. Hartelijk dank hiervoor! Speciale dank gaat uit naar Nicole van Upstairs Haarmode en Sandra van Sandra’s Hairstyling en de vrijwilligers voor het schminken (Nathalie en Petra) en nagellakken (Yara en Lynn). Dat was een groot succes! Ook dank aan de Rotary club voor het sponsoren van de Ijsco kar, Coen Sipman voor het verzorgen van het geluid, EHBO Zetten en omstreken voor de goede zorg, Jean van Leeuwen voor het zetten van ontelbare Tattoos, KV Zetten, Xanthos en Scouting Zetten voor het verzorgen van korfbal, volleybal en boogschiet clinics, Ontmoetingscentrum de Loohof voor het beschikbaar stellen van Oud-Hollandse spelen, Fun4kids Heteren voor het beschikbaar stellen van spelmateriaal en tent, het HPC college en de 3 concierges voor het gebruik van het terrein en voor hun hulp bij opbouw en afbreken, en alle bewoners van de gemeente Overbetuwe die hun Overbetuwe doet cheques aan ons gedoneerd hebben!!!